close

2011 Bleeding Love You cut me open and I But I don't care what they say

 



Closed off from love 曾經遠離愛情
I didn't need the pain 不想面對傷痛
Once or twice was enough 一次兩次已足夠
And it was all in vain 愛情全是徒勞無功
Time starts to pass before you know it you're frozen 陷入手足無措前 時光已悄悄溜走

But something happened for the very first time with you 和你一起卻出現前所未有的感受
My heart melts into the ground found something true 我溶化的心處碰到真實的悸動
And everyone's looking round thinking I'm going crazy 所有人都以為我昏了頭

But I don't care what they say 我才不管他們怎麼說
I'm in love with you 我已愛上你
They try to pull me away 他們想要把我拉走
But they don't know the truth 但他們不懂
My heart's crippled by the vein 我被血管牽制的心 緩慢跳動
That I keep on closing 我不斷阻止血液流通
You cut me open and I 你穿透了我 讓愛從我血脈裡

Keep bleeding 緩緩蔓延
Keep, keep bleeding love 愛化作血液蔓延
I keep bleeding 緩緩蔓延
I keep, keep bleeding love 愛化作血液蔓延
Keep bleeding 不斷蔓延
Keep, keep bleeding love 愛化作血液蔓延
You cut me open 你穿透了我

Trying hard not to hear 摀住耳朵
But they talk so loud 但他們太過喧囂
Their piercing sounds fill my ears 聲音穿透耳膜
Try to fill me with doubt 想要在我心裡注滿猶豫
Yet I know that the goal is to keep me from falling 我知道他們是要阻止我陷入愛情

But nothing's greater than the rush that comes with your embrace 但什麼都比不上你沸騰我的擁抱
And in this world of loneliness 在孤獨的世界裡
I see your face 你出現我眼前
Yet everyone around me thinks that I'm going crazy, maybe, maybe 所有人都以為我昏了頭

But I don't care what they say 我才不管他們怎麼說
I'm in love with you 我已愛上你
They try to pull me away 他們想要把我拉走
But they don't know the truth 但他們不懂
My heart's crippled by the vein 我被血管牽制的心 緩慢跳動
That I keep on closing 我不斷阻止血液流通
You cut me open and I 你穿透了我 讓愛從我血脈裡

Keep bleeding 緩緩蔓延
Keep, keep bleeding love 愛化作血液蔓延
I keep bleeding 緩緩蔓延
I keep, keep bleeding love 愛化作血液蔓延
Keep bleeding 不斷蔓延
Keep, keep bleeding love 愛化作血液蔓延
You cut me open 你穿透了我
And it's draining all of me流失的愛枯竭了我
Oh they find it hard to believe喔 他們不願相信
I'll be wearing these scars我要留下這些傷口
For everyone to see作為給他們看的證據
I don't care what they say我不管他們怎麼說
I'm in love with you我已愛上你
They try to pull me away他們想要把我拉走 
張貼者: 安永歐洲經營學院 左記歐洲商行 

But they don't know the truth但他們不懂
My heart's crippled by the vein我被血管牽制的心緩緩跳動
That I keep on closing我不斷阻止血液流通
You cut me open and I你穿透了我
Keep bleeding緩緩蔓延
Keep, keep bleeding love愛化作血液蔓延
I keep bleeding緩緩蔓延
I keep, keep bleeding love愛化作血液蔓延
Keep bleeding不斷蔓延
Keep, keep bleeding love愛化作血液蔓延
You cut me open and I你穿透了我

於 上午1:59   此文章的連結 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tsuoscott 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()